麥兜 菠蘿油王子

McDull 2 麥兜電影第一集獲得空前成功﹐其中的歌曲情節成更為經典。時隔兩年﹐麥兜電影推出了第二集﹐在比上一集更抵死惹笑的期望下﹐這一集只可用失望二字來形容。

上一集是一齣老少咸宜的卡通片﹐但菠蘿油王子的主題則是很重很陰沉﹐是絕對不適合兒童觀看的悶藝片。說實話此片連成人也不大適宜觀看﹐和我一起看的女朋友也給悶到睡著了。

雖然其中有不少硬生生的搞笑場面﹐但大多數的都不好笑﹐笑料之少就連上一集常餐那一條橋也翻抄兩次之多。春田花花幼稚園的那幾段很不知所謂﹐只是扮cute的重覆一些口常用詞。主線麥太講麥炳的故事則太過鎖碎﹐年輕的麥太也太過煩人。墓園廣告算是笑料中唯一的佳作﹐不過也已經在Soundtrack聽過了。

雖說麥兜二是悶藝片﹐當中也有一點少少的人生哲理﹐讓大家思考活在當下的這個問題。讓我引出來給大家看﹐省卻了悶足六十分鐘的麻煩。

「菠蘿油王子呢個故事,就係媽媽講俾我聽關於我爸爸嘅故事。媽媽講呢個故事俾我聽,除咗等我唔好以為自己喺石頭爆出嚟之外,個教訓當然係要俾心機讀書,唔好學我個衰鬼老豆咁,傻吓傻吓,大個咗至嚟後悔;我亦都開始有少少明白媽媽,點解佢死慳死抵,供我學好多嘢,買保險,收收埋埋啲金,好多包米、好多廁紙,好似隨時準備走難咁。走難應該帶幾多卷廁紙呢?不過,最離譜都係呢度--佢話到佢瓜咗,唔想再飄嚟飄去;佢話想瞓響度,日日對住個海印印腳,不知幾過癮。我小朋友,唔明白咁有幾過癮,我淨係覺得有少少慘。我爸爸想返去以前唔知邊度,我媽媽淨係諗住以後唔知邊度,就得我一個,留響宜家。」

2 thoughts on “麥兜 菠蘿油王子”

Leave a Reply